Besparen was nog nooit zo gemakkelijk

Veelgestelde vragen en tips

Er zijn ontzettend veel websites waar je producten kan vergelijken of korting voor webshops kan vinden. Deze sites sturen jou met een speciale link door, waardoor zij een commissie (vaak een percentage) ontvangen op jouw aankoop. Wij doen dat ook, maar geven jóu die commissie.

Wie zitten er achter CoiffurePas?Lees meer
Het initiatief van CoiffurePas komt van UBK/UCB, de Unie van Belgische Kappers. Voor CoiffurePas werken wij samen met The Cashback Company.
HOE WETEN JULLIE DAT IK IETS GEKOCHT HEB? Lees meer
Als je wilt gaan winkelen bij een bepaalde website, is het van belang dat je dit via ons doet. Log in via onze website en klik op de link van de winkel waar je wilt gaan shoppen. Deze link is er namelijk niet zomaar één, maar bevat een unieke code waarmee wij kunnen zien dat jij een aankoop hebt gedaan.

Als je eenmaal op die link hebt geklikt en op de webwinkel bent, kan je gewoon winkelen zoals je anders ook zou doen. Zorg ervoor dat je je aankoop in één keer afrondt. Sluit je de webshop af om later weer je winkelwagentje af te rekenen, dan kunnen wij de aankoop helaas niet meten. Dit geldt ook voor bestellingen die je telefonisch doet. Zorg er daarom voor dat je altijd shopt via de speciale link op onze website en je de betaling afrondt zonder onderbreking.
WAT IS EEN ONDERBREKING VAN HET PROCES? Lees meer
Als je via CoiffurePas shopt bij webwinkels, is het heel erg belangrijk dat je dit doet zonder onderbreking van het aankoopproces. Als je op de link van CoiffurePas hebt geklikt, plaatsen we namelijk een cookie bij jou. Door die cookie kan de webshop zien dat je via ons shopt en krijgen wij commissie op jouw aankoop (die we later in jouw tegoed storten).

- Een onderbreking van het aankoopproces kan zijn dat je de webwinkel sluit nadat je items hebt toegevoegd aan het winkelwagentje, om later af te rekenen.
- Ook websites waar je kortingen voor de webshop vindt of vergelijkingswebsites moet je niet tijdens het aankoopproces bezoeken. Dat is niet omdat we je geen korting gunnen, maar omdat deze websites ook werken met cookies en ook een bedrag ontvangen op jouw aankoop. Bezoek je deze sites nadat wij cookies bij jou hebben geplaatst, dan overschrijven deze sites de cookies en heb je geen recht op cashback.
ZIE IK MIJN CASHBACK TEGOED METEEN ALS IK AFREKEN OP DE SITE VAN DE WEBWINKEL? Lees meer
Wanneer je afrekent op de site van de webwinkel zie je jouw gespaarde bedrag niet staan. Je cashback wordt namelijk pas achteraf verwerkt. Jouw bedrag verschijnt binnen 48 uur op je persoonlijke pagina in de CoiffurePas-website. Staat je korting na 4 dagen nog niet op je persoonlijke pagina? Dan kan je gebruikmaken van de gemiste cashback pagina. Wij gaan het dan voor je uitzoeken.

Als je een aankoop doet bij een webshop waar je een retourperiode van bijvoorbeeld 2 weken hebt, dan zie je het bedrag wel al op je persoonlijke pagina staan, maar dan is dit nog niet toegekend. Pas als de retourperiode is verstreken en je je rekening hebt betaald, wordt jouw cashback goedgekeurd door de webshop en komt het bedrag bij je tegoed.
WANNEER KAN IK CASHEN? Lees meer
Je kunt cashen als je een bedrag van minimaal 5 euro bij ons hebt gespaard. Maar dat is niet slim omdat je 5 euro transactiekosten betaalt per uitbetaling. Heb je 5 euro gespaard, maar wil je nog niet cashen? Dan kan je nog even verder shoppen én sparen en pas cashen wanneer je meer kunt laten uitbetalen. Dit bedrag maken wij dan over aan jouw kapsalon. Je kan een voucher uitprinten en meenemen naar je kapsalon en daarmee (gedeeltelijk) betalen.
KAN IK ELK BEDRAG CASHEN DAT IK WIL? Lees meer
Ja, zodra je minimale bedrag maar 5 euro is. Daarboven kan je zoveel cashen als je wilt.
KAN IK HET BEDRAG METEEN CASHEN ALS HET IN MIJN TEGOED STAAT? Lees meer
In jouw account zie je alle aankopen die je hebt gedaan en welke cashbacks al zijn goedgekeurd en welke nog in behandeling zijn. Je kunt alleen goedgekeurde transacties cashen. Een cashback is in behandeling als bijvoorbeeld de retourtermijn nog niet verstreken is.
IS CASHBACK OOK GELDIG IN COMBINATIE MET AANBIEDINGEN EN TIJDENS UITVERKOOP VAN DE WEBSHOPS? Lees meer
Ja, de cashback regeling via CoiffurePas is - tenzij anders aangegeven - ook geldig in combinatie met aanbiedingen en tijdens de uitverkoop van de webshops! Sla daarom ook vooral je slag in de sale!
KAN IK OOK EEN TELEFONISCHE BESTELLING (GESPREK) PLAATSEN? Lees meer
Helaas kan het systeem aankopen die je via een telefonisch gesprek doet, niet herkennen. Het is dus niet mogelijk om cashback te ontvangen als je via een gesprek hebt geshopt.
TIPS Lees meer
Bezoek de webshop waar je gaat shoppen ALTIJD via de speciale link op onze website. Anders ontvangen wij géén commissie op jouw aankoop en kunnen we je de door jou bij elkaar gespaarde cashback niet uitbetalen.

Zorg ervoor dat er geen onderbreking plaatsvindt tijdens het aankoopproces. Bezoek geen andere websites tijdens het aankoopproces en klik tussentijds niet op andere links.

Sluit eerst jouw browser als je eerder hebt gekeken bij de webwinkel waar je wilt shoppen. Log vervolgens bij ons in, zoek de webwinkel op en klik op de speciale link van de webwinkel waar jij wilt gaan shoppen. Plaats daarna je bestelling.

Zoek geen kortingscodes op andere sites en vergelijk geen producten op sites nadat je via ons op de link hebt geklikt. Ook niet tijdens het afrekenproces. Hierdoor wordt onze cookie overschreven en ontvang je helaas geen cashback. Dit is namelijk een onderbreking in het aankoopproces waardoor er niets wordt gemeten. Gebruik dus alleen kortingscodes die vermeld staan op onze website!

Sluit altijd alle vensters voordat je een bestelling plaatst. Op deze manier weet je zeker dat alles goed verloopt en je via onze unieke code je aankoop doet. Wij weten namelijk niet welke schermen jij allemaal open hebt staan en of die andere websites mogelijks ook cookies plaatsen die tot een commissie bij webshops leiden.

Bestellingen via een telefonisch gesprek kunnen niet worden gemeten en tellen daarom niet mee. Shop daarom via je laptop, tablet of mobiele telefoon wanneer je maar wilt.

Betaal je met iDeal? Zorg er dan voor dat je alle stappen voltooit tijdens de betaling. Ook de laatste stap om je betaling af te ronden, moet via de iDeal-link gebeuren. Sluit na de betaling het scherm niet via het kruisje rechtsboven, maar via de link rechtsonder.

Bewaar altijd de originele orderbevestiging. Mocht je jouw cashback niet hebben ontvangen, kunnen we op basis daarvan uitzoeken wat er aan de hand is.

Lees altijd goed de voorwaarden voordat je een aankoop doet. Dit voorkomt verrassingen en teleurstellingen.

De door jou gespaarde cashback wordt door ons uitbetaald aan jouw kapsalon. Heb je een vraag over jouw cashback, neem dan contact met ons op via info@coiffurepas.be. De webwinkel of de kapper kan jouw vragen niet beantwoorden.
Kortingscodes Lees meer
Steeds meer mensen gebruiken kortingscodes, actiecodes of vouchers die tijdens het bestelproces nog snel even opgezocht worden. Dat snappen wij: als het goedkoper kan, waarom zou je het dan duurder doen?

Jij zoekt vast ook codes via Google of een paar vaste websites op. Vaak krijg je de kortingscode pas als je op een speciale button of link hebt geklikt. Hierbij wordt automatisch een nieuw venster geopend, wat geldt als een onderbreking in het bestelproces. Hierdoor telt je aankoop helaas niet mee voor je cashback.

Gebruik je een kortingscode van een andere website, dan wordt onze cookie overschreven. CoiffurePas ontvangt dan geen commissie en kan daarom ook geen korting (cashback) uitbetalen. De commissie komt in dat geval namelijk bij de eigenaar van de kortingscode terecht en niet bij ons. Indien je gebruikmaakt van kortingscodes of naar kortingscodes zoekt, probeer hier dan ook op te letten. En kijk ook op onze eigen CoiffurePas-site, hier staan regelmatig kortingscodes voor de verschillende webshops.
VERGELIJKINGSSITES Lees meer
Het vergelijken van reizen en producten tijdens het bestelproces kan er ook voor zorgen dat onze commissie en dus de cashback niet wordt geregistreerd. Zorg er daarom voor dat je eerst de vergelijking maakt op de vergelijkingssite en daarna pas inlogt bij ons. Doe je definitieve aankoop door op de website van de aanbieder te klikken in onze portal.
RETOURNEREN Lees meer
Als je een aankoop annuleert of een gedeelte van je aankoop retourneert, ontvang je helaas over de gehele aankoop geen cashback.
KRIJG IK OOK CASHBACK ALS IK SHOP VIA DE APP VAN EEN WEBWINKEL? Lees meer
Helaas krijg je geen cashback als je shopt via de app van een webwinkel. Om cashback te ontvangen, dien je echt te shoppen via CoiffurePas. Wij plaatsen namelijk een cookie bij jou, die door de webshop herkend wordt. Winkel je via een app, dan kunnen wij geen cookie plaatsen en kan de webshop dus niet herkennen dat je via ons aan het shoppen bent.

Let op!

Bij sommige webwinkels is er geen cashback op de verzendkosten en btw

Interessant voor u

Volg ons op facebook